Wyszukiwarka

Uczniowie Jedynki z wizytą w Szwecji

10-12 czerwca wraz z opiekunami wyruszyliśmy na morską wycieczkę do Szwecji. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Trójmiasto, a wieczorem popłynęliśmy  w swój pierwszy rejs promem. T o była prawdziwa atrakcja, nawet przeżyliśmy burzę i możecie nam wierzyć na słowo, że nie było to wcale straszne.

Szwecja powitała nas deszczową pogodą i zdecydowanie niższą temperaturą. W porównaniu do polskich upałów, my mieliśmy przyjemny chłodek (18-20 stopni). Zwiedziliśmy Kalmar, Karlskronę i wyspę Olandię.  Zaskoczyła nas prosta architektura, dbałość o środowisko naturalne i smak lukrecji w słodyczach. W powrotnej drodze na promie czekały na nas kolejne atrakcje: smaczne jedzonko, muzyka na żywo, szał zakupów i dyskoteka do rana - aż żal było schodzić na ląd. Polska powitała nas upałem, więc od razu ruszyliśmy na plażę przywitać się z Bałtykiem. Później na szczęście spędziliśmy czas w muzeach - Muzeum II Wojny Światowej i Muzeum Emigracji – w towarzystwie wspaniałego przewodnika – pana Arka Zygmunta – którego szczerze pozdrawiamy. To była fantastyczna wycieczka w miłym towarzystwie i wakacyjnej atmosferze.  Wszystkim  miłośnikom  podróży polecamy rejs  promem.